‘Al onze content moet bijdragen aan verduurzaming’- Interview met Bram Adema op marketingfacts.nl

Before Article

Bij sommige merken zit duurzaamheid in het DNA. Wat drijft deze betekenisvolle bedrijven? Hoe vertalen zij hun purpose naar marketingactiviteiten? En met wat voor content en communicatie brengen ze hun missie naar buiten? Voor de serie ‘Betekenisvolle Business’ werd Bram Adema hierover geïnterviewd door Beklijf. Het resultaat is vanaf nu ook te lezen op marketingfacts.nl

Tools en scans belangrijkste communicatie

“De tools en scans zijn onze belangrijkste communicatiemiddelen”, vindt Bram Adema. “Ze maken duurzaamheid begrijpelijk en concreet. Zo beïnvloeden we het gedrag van mensen heel direct. We zetten ze in de actiemodus door te laten zien dat duurzaamheid niet ingewikkeld hoeft te zijn.”

Communicatie moet bijdragen aan verduurzaming

Maar niet alleen met onze tools dragen we bij aan verduurzaming. Ook de communicatie van CFP moet echt bijdragen aan verduurzaming. Daarom brengt CFP zijn missie onder de aandacht met artikelen, blogs en vlogs. Zo schrijven onze medewerkers een blogserie over de weg naar een gasloos 2030. En gaan ze met een camera op pad om bij mensen te polsen hoe een duurzame wereld er volgens hen uitziet.

Benieuwd naar het gehele interview met Bram Adema? Dat leest u hier.